Эксоцман
на главную поиск contacts

Development of the theory of firm and features of the transformation of marketing

русская версия

Опубликовано на портале: 29-08-2011
Экономические науки. 2011.  № 1. С. 23-26. 
Тематический раздел:
This article describes the problems of development and the formation theories of the firm, consistent with modern trends of the economy. The analysis of the transformation of the marketing function, depending on the evolution of economic science on the company and the market. The author ‘s version of marketing theory and practice.

Scientific journal "Economic sciences" 
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
Елена Николаевна Калмычкова
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2014.  Т. 6. № 1. С. 74-83. 
[Статья]
Татьяна Викторовна Спиридонова
[Учебная программа]
Октай Юсуфович Мамедов
TERRA ECONOMICUS. 2013.  Т. 11. № 3. С. 6-11. 
[Статья]
Марина Алексеевна Федотова, Ю.И. Будович
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2014.  Т. 6. № 2. С. 118-130. 
[Статья]