Эксоцман
на главную поиск contacts

Methods for evaluating the effectiveness of online marketing solutions

русская версия

Опубликовано на портале: 17-02-2012
Экономические науки. 2011.  № 4. С. 82-86. 
Тематический раздел:
The considered qualitative and quantitative methods allow to estimate efficiency of marketing decisions. But putting them into practice it is possible to face some problems. Therefore it is recommended to make the integrated estimation of efficiency of accepted marketing decisions.

Scientific journal "Economic sciences" 
BiBTeX
RIS
Ключевые слова

См. также:
А. В. Мокеев
Бизнес-информатика. 2010.  № 3. С. 64-68. 
[Статья]
Г.П. Енц
Экономические науки. 2009.  № 9. С. 304-307. 
[Статья]
Олег Сергеевич Сухарев
Journal of Institutional Studies (Журнал институциональных исследований). 2016.  Т. 8. № 1. С. 54-71. 
[Статья]
Jose Kollado Medina
Университетское управление. 2000.  № 1(12). С. 23-26. 
[Статья]