Эксоцман
на главную поиск contacts
Поиск
Автор:
Название:
Учебное заведение:
Всего учебных программ в данном разделе: 5

Учебные программы

Авторы:
все А Б ВГД ЕЖЗ ИЙК Л М НОПРС ТУФХ ЦЧШЩЭЮЯ
A B C DE F G H IJ K L M NO P QR S TU VW XY Z
 
Названия:
АБВ ГД ЕЖЗИЙК ЛМ НОП РС ТУФХЦЧШЩЭ ЮЯ
A B C DE FGHI JKLM N OP QR S TU VWXYZ
 

Marketing Strategy [учебная программа]
Опубликовано на портале: 20-10-2003
George Day
This course views marketing as both a general management responsibility and an orientation of an organization that helps one to create, capture and sustain customer value. The focus is on the business unit and its network of channels, customer relationships, and alliances. Specifically, the course attempts to help develop knowledge and skills in the application of advanced marketing frameworks, concepts, and methods for making strategic choices at the business level.
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию ресурс содержит прикрепленный файл

Маркетинговая Стратегия [учебная программа]
Опубликовано на портале: 15-10-2003
George Day
В данном курсе маркетинг рассматривается, с одной стороны, как сфера ответственности руководства компании, а с другой стороны, как ориентация всей организации. Сравнительно меньше внимания уделяется конкретной деятельности отделов маркетинга, продаж или рекламы при осуществлении стратегических решений.
ресурс содержит полный текст, либо отрывок из него

Applied Business Research [учебная программа]
Опубликовано на портале: 14-10-2003
John T. Drea
1999
A general outline of the methods of conducting research in business, including research design, data collection, and analysis, and presentation of results. The emphasis is on the methodology of conducting applied business research. The focus for this particular course will be two fold: First, students will understand the overall process for conducting an effective business research project involving primary data. This will be achieve through a semester long project in which students will develop a data collection instrument, test it, implement it, collect the results, and analyze and interpret the information. Second, students will understand how to conduct selected types of business research using secondary data sources and common statistical procedures
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию ресурс содержит прикрепленный файл

Consumer Behavior [учебная программа]
Опубликовано на портале: 14-10-2003
John T. Drea
2003
The application of behavior science concepts and methods to the solution of marketing problems and the development of marketing strategies. Psychological and socio-cultural factors are examined in relation to the consumer decision-making process
ресурс содержит прикрепленный файл

Marketing Strategy and Functions [учебная программа]
Опубликовано на портале: 15-10-2003
John T. Drea
2003
Analysis of integrated marketing efforts targeted at consumer and industrial markets. Training in information tools, market segmentation processes, development of strategies (combination of product, pricing, distribution, and promotion plans), plus coordination of internal and external resources for a goal-oriented and controlled plan implementation. The goal of this class is to enable the student to understand and develop marketing strategies. The course uses the concepts of customer value and sustainable competitive advantage as a basis for strategy development. To achieve these goals, a background in fundamental marketing terminology and concepts is also covered.
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию ресурс содержит прикрепленный файл