Эксоцман
на главную поиск contacts
Поиск
Автор:
Название:
Учебное заведение:
Всего учебных программ в данном разделе: 3

Учебные программы

Авторы:
все А Б ВГД ЕЖЗ ИЙК Л М НОПРС ТУФХ ЦЧШЩЭЮЯ
A B C D E F GH IJ K L M NO P QR S TU VW XY Z
 
Названия:
АБВ ГД ЕЖЗИЙК ЛМ НОП РС ТУФХЦЧШЩЭ ЮЯ
A B C DE FGHI JKLM N OP QR S TU VWXYZ
 

Опубликовано на портале: 17-10-2003
David Gray
2003
This course introduces students to the principles and practices of marketing in the contemporary environment. The objective is to develop an understanding and awareness of the importance of customers, and familiarity with some of marketing’s tools and techniques.
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию

International and Global Marketing [учебная программа]
Опубликовано на портале: 15-10-2003
Gary Gregory
2003
The overall aims of the course are:
- To provide a well-rounded understanding of marketing as it can be applied to an international context; and
- To develop students' ability to see marketing opportunities and challenges through a “global lens.”
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию ресурс содержит прикрепленный файл

Business Research Methods in Marketing [учебная программа]
Опубликовано на портале: 09-10-2003
Gary Gregory, Mark Uncles
2003
This course is a concentrated, structured introduction to mainstream academic research processes in marketing. Specifically we shall: (a) Consider the range of issues that researchers routinely have to address. (b) Examine how these issues might be managed. (c) Discuss the design of executable research so that you can undertake research of your own. (d) Adopt a critical and questioning approach throughout. Along the way, you will learn about the systems and structures of academic marketing (such as the journals, authors, conferences, societies and institutions), and have some exposure to research controversies, disputes and paradoxes. Much of this will come from your critical evaluation of the set readings, rather than from formal instruction in research methodology.
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию ресурс содержит прикрепленный файл