Эксоцман
на главную поиск contacts
Поиск
Автор:
Название:
Учебное заведение:
Всего учебных программ в данном разделе: 4

Учебные программы

Авторы:
все А Б ВГД ЕЖЗ ИЙК Л М НОПРС ТУФХ ЦЧШЩЭЮЯ
A B C D E F G H IJ K L M NOP QR S TU VW XY Z
 
Названия:
АБВ ГД ЕЖЗИЙК ЛМ НОП РС ТУФХЦЧШЩЭ ЮЯ
A B C DE FGHI JKLM N OP QR S TU VWXYZ
 

MKTG 277 Marketing Strategy [учебная программа]
Опубликовано на портале: 15-10-2003
Terence A. Oliva
Fall, 2002
This course introduces the student to problems in high-level marketing decision making with several strategic marketing planning frameworks frequently applied during the analysis of those problems. The course will focus on a variety of management problems which include the following characteristics:
ресурс содержит прикрепленный файл

Опубликовано на портале: 15-10-2003
Bryan Orme
Курс предназначен для технически (математически) подготовленных студентов и может быть частью курса по методам маркетинговых исследований или же частью курса по многомерным статистическим методам. Цель курса – ознакомить студентов с основными видами декомпозиционного анализа продуктов (традиционный полнопрофильный анализ, Adaptive Conjoint Analysis и анализ дискретного выбора (CBC)), а также ознакомить студентов с техникой планирования экспериментов и методами определения ценности атрибутов продуктов для потребителей. Каждый студент должен осуществить исследовательский проект и подготовить отчет. Для проведения исследований студенты могут использовать программный продукт Sawtooth Software. Курс состоит из пяти лекций. Каждая лекция сопровождается статьями для чтения и практическими упражнениями, для выполнения каждого из которых потребуется 2 часа. Исследовательский проект, включая обучение пользованию программой, сбор и анализ данных, подготовку отчета, должен занять приблизительно 12-20 часов.

Problems in Marketing: Customer Relationships [учебная программа]
Опубликовано на портале: 27-10-2003
James S. Ownbey
2000
One of the predominant trends in business today is the development of new relational forms between the marketing firm and the customer. Relationship marketing, buyer-seller partnerships, strategic alliances, joint ventures, “virtual corporations,” network organizations, and other terms have been coined to describe the new types of relationships that have evolved out of relational experimentation over the past 20 years. This course is designed to examine this phenomenon from several perspectives, including: The process by which advanced relational forms develop; the differences between relationships at the business-to-business vs. business-to-consumer levels; benefits vs. costs of advanced relationships; the antecedents and consequences of relationships; and more.
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию ресурс содержит прикрепленный файл

Sales Management [учебная программа]
Опубликовано на портале: 27-10-2003
James S. Ownbey
2000
The purpose of this course is to focus on personal selling, sales strategy, and the sales management function. In many ways, the practice of sales management draws heavily from traditional management and organizational behavior theory. However, there are several unique characteristics of the selling function, which present special challenges for the individual managing salespeople. It is upon these special challenges that this course will focus.
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию ресурс содержит прикрепленный файл