Эксоцман
на главную поиск contacts
Поиск
Автор:
Название:
Учебное заведение:
Всего учебных программ в данном разделе: 1

Учебные программы

Авторы:
все А Б ВГД ЕЖЗ ИЙК Л М НОПРС ТУФХ ЦЧШЩЭЮЯ
A B C D E F G H IJ K L M NO P QR STU VW XY Z
 
Названия:
АБВ ГД ЕЖЗИЙК ЛМ НОП РС ТУФХЦЧШЩЭ ЮЯ
A B C DE FGHI JKLM N OP QR S TU VWXYZ
 

Strategic Innovation and Marketing Management [учебная программа]
Опубликовано на портале: 09-10-2003
Chris Styles
2002
This course is about developing and managing innovative competitive strategies. It crosses the traditional boundaries of marketing (as the modern marketer often does), and is therefore influenced by concepts and tools from a range of disciplines, including strategic management, entrepreneurship and marketing management. The central focus is on how strategy and its management can create superior and sustainable value for both customers and shareholders.
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию ресурс содержит прикрепленный файл