Эксоцман
на главную поиск contacts
Поиск
Автор:
Название:
Учебное заведение:
Всего учебных программ в данном разделе: 1

Учебные программы

Авторы:
А Б ВГД ЕЖЗ ИЙК Л М НОПРС ТУФХ ЦЧШЩЭЮЯ
A B C D E F G H IJ K L M NO P QR S TU VW XY Z
 
Названия:
все АБВ ГД ЕЖЗИЙК ЛМ НОП РС ТУФХЦЧШЩЭ ЮЯ
A B C DE FGHI JKLM N OP QRS TU VWXYZ
 

Retail Marketing [учебная программа]
Опубликовано на портале: 22-10-2003
Dale Miller
2003
Retail marketing is set in the context of dynamic change in all parts of the supply chain and the broader social, politico-legal and economic environment. Retail marketing theory emphasizes attracting customers to a diversity of retail outlets, and the elements of the retail mix which particularly facilitate informed consumer choice. The course provides a strong foundation in specific aspects of retail marketing including achieving customer loyalty, visual merchandising and other aspects of store design, price promotions, and merchandise assortment. The emphasis is on the application of retail marketing to practical retail issues.
ресурс содержит гиперссылку на сайт, на котором можно найти дополнительную информацию ресурс содержит прикрепленный файл